Ruimtes Ruimtes

DorpskerkVan oudsher was de kerk letterlijk het middelpunt van het dorp, van de samenleving. Figuurlijk willen we deze rol nog steeds vervullen en daarom is de kerk (en Ontmoetingshuis) ook beschikbaar voor niet-kerkelijke doeleinden, zoals:
  • Tentoonstellingen
  • Vergaderingen
  • Concerten
  • Lezingen
  • Cursussen en workshops
  • Burgerlijke huwelijken. Vanaf 30 juni 2021 zijn de regels gewijzigd. De eis dat een locatie een gebouw moet zijn vervalt, het mag ook in de open lucht. Er dient een overeenkomst te worden getekend op de door u gekozen locatie, die u toevoegt aan de digitale melding van uw voorgenomen huwelijk bij de gemeente. (meer informatie op de website van de gemeente Tynaarlo)

Hierover kunt u contact opnemen met een van de kosters: Corrie Hagenouw (tel.: 0592-542770) of met Alie Neef (06-48498618).
Of stuur een email naar agenda@pkn-vries.nl

Wij hanteren de volgende tarieven:

Verhuur ruimtes Ontmoetingshuis (update 13 januari 2023):
Er kan een toeslag doorberekend worden wanneer de tarieven voor energiekosten omhoog gaan.

Huwelijksvoltrekkingen
Bijzondere kerkelijke en niet kerkelijke activiteiten
Verhuur ruimtes Ontmoetingshuis
Consumpties

De activiteitencommissie en kosters beheren en begeleiden de activiteiten waarvoor de Bonifatiuskerk en het Ontmoetingshuis inzetbaar zijn.

De activiteitencommissie van de Protestantse Gemeente te Vries organiseert ook zelf diverse bijeenkomsten en concerten. Hier aanvullende informatie.